Учитель
спокою не зна ,
учитель завжди у тривозі
( сценарій )
|
||
Ведуча
|
Науки світло переможе ,
Висвітлює життєву путь .
Не милуватися не можна ,
Коли найвидатніші йдуть
|
|
Ведучий
|
Достигла осінь на
медах .
Прозорі павутинки
літа .
Іде по сонячних
світах
|
|
Ведуча
|
Вклоніться , люди ,
вчителю своєму –
Володареві слова і
пера .
Крізь біль і
радість , роздуми і втому
Любов його
безсмертна проросла .
|
|
Ведучий
|
Щороку в першу
неділю жовтня наша країна відзначає День учителя .
|
|
Ведуча
|
Але чому ж , чому
не навесні ,
Коли у зелені буяє
все довкола ?
Бо восени у
спалахах жоржин
На свято незабутнє
кличе школа .
|
|
Ведучий
|
Бо лиш по осені
рахують всіх курчат –
Так люди кажуть ще
із давнини .
Навчальний рік в цю
пору теж бере початок ,
І День учителя
святкують восени .
|
|
Ведуча
|
У цьому суть , а
істина проста :
Вже слова просить
Осінь золота .
|
|
Осінь
|
Попросила я в
літечка зерна золотого
І спекла на свято
вам хліба святого ,
На рушник поклала ,
сіллю притрусила
І на День учителя
батьків запросила ,
Щоб вони відчули –
Ніби в школі знову
, ніби знову учні …
Надаю їм слово .
|
|
Виходить мама і вручає директору школи хліб-сіль .
На сцену виходять десятикласники
|
||
1
|
У цей святковий
день ми проведемо для вас урок – вітання . Побудьте декілька хвилин терплячими
,
|
|
2
|
Слухняними ,
|
|
3
|
Врівноваженими,
|
|
4
|
Привітними ,
усміхненими ,
|
|
5
|
Радісними ,
люблячими ,
|
|
6
|
Уважними учнями ,
|
|
7
|
Бо тема сьогоднішнього
уроку –
|
|
Разом
|
„Учитель спокою не
зна , учитель завжди у тривозі ”
|
|
2
|
Мета уроку : в
доступній формі донести до свідомості учителя те , що він – Учитель з великої
літери . Продовжувати розвивати слух і змусити вислухати все , що ми
підготували .
|
|
3
|
Протягом уроку
виховувати відданість і любов до своєї професії і до нас , учнів .
|
|
4
|
Отже , розпочинаємо
урок – вітання .
|
|
Дзвенить дзвінок
|
||
5
|
Із року в рік
учитель продовжує себе у своїх учнях . Його думки , почуття , щедро віддані
дітям , працюють на майбутнє . Образ улюбленого вчителя – доброго і водночас
вимогливого – ми пам’ятатимемо все життя .
|
|
6
|
У кожного із нас
був , є або буде Вчитель . Це той , кому ми довіряємо свою долю , хто вірить
у нас попри всі невтішні прогнози інших і веде за собою . І навіть тоді ,
коли сили зраджуватимуть нам , він не втомлюватиметься переконувати : „Ти –
зможеш . Ти – зумієш . Ти – обдарований .”.
|
|
7
|
Як рідко ,
досягнувши мети , одержавши атестат чи диплом , відзнаку на олімпіаді , ми
кажемо : „Це все – мій Учитель …Він вірив у мене тоді , коли мою власну волю
долали сумніви”. Зрештою , слова можуть бути простішими і зовсім простими .
Але як рідко ми говоримо їх : то не знаходимо часу , то обставини заважають .
Може , сьогодні зважимося ?
|
|
1
|
Сьогодні –
учительське свято . Вшануймо ж тих , кого любимо , хто зачарував нас щирістю
і глибиною знань , хто завжди бажав нам добра й кого ми іноді ображали …
|
|
2
|
Адже так од віку
ведеться – хто бажає нам добра і невтомно працює задля цього , тим і
дістається найбільше . А ще – тим , хто беззахисний перед невихованістю ,
агресивністю , неосвіченістю . Попросімо ж сьогодні в наших учителів
пробачення за це …
|
|
3
|
І за неуважність нашу , часто продиктовану черствістю . І за
байдужість до них держави .
Попри все , учитель в Україні завжди був
інтелігентом і подвижником за будь-якої ситуації . І залишається таким , бо
сіє розумне і вічне .
|
|
4
|
Без знань немає
людини . Немає громадянина . Немає майбутнього . Отже , біля витоків
незалежної України стоїть учительство . Знання – це зброя в боротьбі за
завтрашній день . Треба здобувати їх уперто і самовіддано . Здобувати з
радістю .
|
|
5
|
Сьогодні свято . На
день відступили будні . Найрозкішніші і наймиліші квіти осені в руках тих ,
хто вчить нас мудрості , хто відкриває двері у світ знань . Отож , усі ми ,
|
|
1
|
Слухняні й не дуже
,
|
|
2
|
Старанні й ні ,
|
|
3
|
Чемні й не зовсім ,
|
|
4
|
Цілеспрямовані ,
|
|
5
|
Честолюбні ,
|
|
6
|
Розбишакуваті ,
|
|
7
|
Скромні й
самовпевнені –
|
|
5
|
Схиляємо голови
перед Вами ,
|
|
Разом
|
Наші дорогі
наставники !
|
|
6
|
Спасибі вам за
терпіння , за жертовну працю ,
|
|
7
|
За віру в нас , ваших
учнів , адже ми на все життя залишимося вашими учнями .
|
|
Пісня
„Сонечко встає”
|
||
1
|
Болять майбутнім ,
школо , твої груди , –
Нехай святиться
твій простий поріг .
Це вчителі –
найкращі наші люди –
Готують старт усіх
крутих доріг .
|
|
2
|
Плекає педагог
майбутність долі –
Яких за десять , за
п’ятнадцять літ
Несе в собі всі
долі ясночолі ,
Які лише за ним
ідуть у світ .
|
|
3
|
Їм світ несе з
майбутніми законами .
Він , педагог , їм
еталонить все
І пальцями своїми
ніжно – тонкими
Плекає неповторний
їх хосен.
|
|
4
|
Це вчителі –
найкращі наші люди –
Плекають нас для
всіх крутих доріг .
Болять майбутнім ,
школо , твої груди …
Нехай святиться
твій простий поріг !
|
|
5
|
Скажіть , а як ви
гадаєте , яка доля вчителя ? Чи легка вона ?
|
|
6
|
Учительська доля –
то сад у цвіту ,
То мрії світання
край житнього поля ,
Учительська доля –
щаслива сльоза
І прагнення світ
своїм серцем обняти .
Учительська доля –
така .
|
|
1
|
Щаслива , але
непроста учительська доля . А життя ? Яке життя в учителя ?
|
|
7
|
Життя учителя , як
на долоні .
По краплі душу
іншим віддає .
Хоч вчора втома
нелюдська , сьогодні
Любові й праці меж
не визнає .
|
|
1
|
Хвилина вільна
рідко випадає
І осінь рано
тулиться до скронь,
Та не засмучуйся –
світ зігріває
Учительських
сердець палкий вогонь .
|
|
2
|
Звертаємося до
громади . Люди добрі ! Зробіть учителя щасливим ! Тоді йому легше і радісніше
буде виховувати ваших дітей . Він усе може , все вміє . Щоб бути щасливим,
учителю потрібно зовсім небагато : щоб уся його сім’я , вся родина , все
місто, увесь світ цікавилися його працею . Щоб між вами і вчителем при
спілкуванні не порушувався обмін людяністю , любов’ю , повагою , чуйністю ,
оптимізмом , щоб завжди існувала духовна спільність учителя та учнів .
|
|
3
|
У своїй нелегкій
праці вчитель повинен знати , якими документами йому керуватися .
Шановні наставники
!
Дозвольте вручити вам пам’ятки складені нами .
|
|
Ведуча
|
Дорогі вчителі , чи
не здається вам , що після такої серйозної розмови настав час
фізкульт-хвилинки ? Право провести з вами невеличку розминку надається
народному вчителю школи ( останнім часом вона замахується на міжнародного ) ,
учениці 10 класу ___________________ . Хто гарно буде себе поводити , отримає
приз .
|
|
Учениця 1
|
Ви сиділи , ви
трудились ,
Вже й голівоньки
втомились ,
Раз , два , три ,
чотири , п’ять –
Можна ними похитать
,
А тоді аж по
цукерці взять .
Розмотали , в рот
поклали
І гарненько
пожували .
Раз , два , три ,
чотири , п’ять –
Можна вже її
ковтать .
Проковтнули ,
посміхнулись ,
До сусіда
повернулись –
Чи не можна в нього
взять ?
Молодці ! Ви всі
гарно впорались із завданням . А цей невеличкий сюрприз для вас , дорогі
вчителі .
|
|
Під музичний супровід представники від кожного класу
вручають торти вчителям .
|
||
Ведучий
|
Дорогі вчителі !
Для вас звучить це музичне вітання .
|
|
Пісня у виконанні учнів
|
||
Ведуча
|
Приз отримали ,
перепочили , а тепер приступаємо до церемонії нагородження та вітань .
|
|
Ведучий
|
Наші щирі вітання і
слова вдячності директору школи Юрків Оксані Миколаївні.
|
|
1
|
Хто кожен день ,
годину кожну , кожен час ,
Віддавшись нелегкій
роботі ,
Живе лиш думкою про
школу і про нас ,
Завжди за все і
всіх в турботі ,
А де цементу мішків
зо два взять ,
Як же у школі дах
перекрити ,
Де грошей знову на
ремонт дістать ,
Їдальню ту закрити
чи відкрити ?
|
|
2
|
А плани , а
конспекти , а урок …
Хоч трохи
відпочиньте від турбот ,
Спасибі , що
прийшли до нас на свято .
Уважно слухайте і
все запам’ятайте ,
Що каже вам
шкільний народ .
|
|
3
|
А шкільний народ
усе вірить , усе сподівається , що наш директор буде далі директором .
|
|
4
|
Медаллю „За
мужність і відвагу ” нагороджується директор школи …
|
|
Вручають медаль
|
||
Ведучий
|
А ці слова вітання
ми адресуємо нашим завучам . Якщо ви все-таки поставили той зайвий урок , то
ми вже , як ті солдати , будемо штурмувати вершини знань , бо без знань немає
майбутнього .
|
|
4
|
вірш завучам
Професій є багато
Але ж велика честь
Бути завучами в
школі
І складати розклад
ввесь
І відступати в тил
ніяк не можна
Вперед наш завуч –
перший , другий , третій …
Ви як солдати на
передовій .
Завжди уроки в
розмірі з аршин
І день є схожим на
штурм вершин .
|
|
Ведуча
|
Шановні наші завучі
! Нагороджуємо вас орденом „Найінформованіший педагог ” та медаллю
„Найскрупульозніший педагог” , вітаємо зі святом .
|
|
Вручають орден та медаль
|
||
5
|
Перша вчителька !
Добра , терпляча ,
Наче мати була нам
, малим ,
А любов її щира ,
гаряча
Зігрівала сердечка
усім .
|
|
6
|
Пам’ятаю і зараз ,
крізь роки ,
Перші труднощі ,
гарний наш клас
І веселі , цікаві
уроки …
Як же швидко
пролинув той час !
|
|
Ведуча
|
Шановні вчителі
початкових класів ! Ми щиро вдячні вам за ваш нелегкий труд . Ви були і
завжди будете першими вчителями для кожного із нас . Низький вам уклін ,
перша вчителько !
|
|
Ведучий
|
Орденом
„Найдобріший педагог” нагороджуються вчителі початкових класів .
|
|
Вручають ордени
|
||
Ведуча
|
Слова привітання
вам , шановні вчителі , шлють учні початкових класів .
|
|
Привітання чи пісня
|
||
7
|
Яблука червоні .
Яблука доспілі .
Покидати яблуню
кожне аж тремтить.
Скільки гарних
віршів , правил полюбили .
Вміє розставатись
той , хто вмів любить .
|
|
Ведучий
|
Шановні викладачі
української мови ! Дозвольте нагородити вас орденом „Найписемніший педагог”.
У дарунок для вас – смішинки зі шкільного життя .
|
|
Вручають нагороди . Учні розігрують сценки зі
шкільного життя .
|
||
Учениця 2
|
Рученьки терпнуть ,
злипаються віченьки ,
Боже , як хочеться
спать !
Так мені ж треба
оту зарубіжную
З ночі до ранку
читать .
Все переплуталось в
бідній голівці :
Гамлет , Марія
Ремарк ,
„Красное ” , „Черное” , „Белая армия” ,
І той Лаурин Петрарк
.
Сплю я , і сниться
мені зарубіжная , –
Знову нам тексти здавать !
Боже , помилуй мене
ти , нещасную ,
Дай хоч на сімку
списать !
Дяді міністри , мої
ви голубчики ,
Хочу я вас
попрохать :
Повикидайте з
програми Хуанчиків ,
Дайте нам трошки поспать
.
|
|
Ведуча
|
Орденом
„Найартистичніший педагог” нагороджуються вчителі зарубіжної літератури .
|
|
Вручають ордени .
|
||
Учениця 3
|
А теореми голубами
Уже летять до наших
рук ,
Бо математика –
основа
Усіх теорій і наук
.
Аксіоми й теореми
Всі вирішують
проблеми .
То які ж тут
корективи ?
Їм нема
альтернативи .
В геометрії – все точно ,
Хоч фігур не злічим ми .
Площина , пряма і точка
В просторі є основні .
|
|
Ведуча
|
Вони є основними у
просторі , а в нашій школі основним предметом є математика . А основними
вчителями , які викладають її основи , є математики (називає імена) . Якщо чесно зізнатися , то не всі ми любимо цю
важку математику , але вас люблять усі . Спасибі вам за терпіння . І сьогодні
ми хочемо нагородити вас медаллю „За терпіння” .
|
|
Вручають медалі.
|
||
1
|
А фізика нам
відкриває
Науки й техніки
дива
І всесвіту величні
далі ,
В космічний простір
зазива .
|
|
2
|
А фізика – наука
віку ,
Не обійтись без неї
чоловіку .
І про світло , і
про звуки
Розповість нам ця
наука .
|
|
Ведучий
|
Нагороджуємо
медаллю „Найенергійніший педагог” вчителя фізики, бажаємо щоб серце працювало
як вічний двигун .
|
|
Ведуча
|
У педагогічний
колектив цього навчального року прийшло поповнення – це вчитель інформатики
(називає ім’я ) . Ми маємо надію , що вона затримається у нашій школі і
допоможе нам опанувати інформатику . І сьогодні ми нагороджуємо її медаллю
„Найвіртуальніший педагог”.
|
|
1
|
Ах , історіє , хто
тебе знає ,
Де ті витоки , де
джерело ?
Бо книжок ще
толкових немає ,
Що в ті роки застою
було ?
|
|
2
|
Історія – бездонна
глибина .
Пірнеш туди – не
хочеш виринати.
Щоб ми могли
досягнути дна ,
Потрібно добре
знати.
|
|
Ведуча
|
Але ми , дорогі
вчителі , про історію дізнаємося на наших уроках . І сьогодні нагороджуємо
вас медалями „Найісторичніший педагог” .
|
|
Вручає медалі
|
||
3
|
Іноземна дивна мова
Так потрібна зараз
всім .
Особливо в цих
умовах ,
Особливо молодим .
|
|
4
|
Коли ринкова
система
Завойовує весь
світ,
Ах , чого було не
вчити
Іноземну стільки
літ .
|
|
5
|
Чи будуть з нас ще
дипломати ,
Посли англійські чи
німецькі , все одно
Усі ми в мріях
поліглоти ,
І мови ці – у світ
вікно .
|
|
Ведучий
|
А вікно у світ нам відкривають вчителі англійської та німецької мов
(називає імена) . І сьогодні , шановні , ми хочемо нагородити вас орденом
„Найпринциповіший педагог” (вручає ордени) . І цей музичний сувенір учні 10
класу дарують всім вчителям .
|
|
Пісня
|
||
1
|
Для нас урок – це
справжнє диво .
Вчите природу
берегти .
і з вами весело й
щасливо
в похід ми хочемо
іти .
|
|
Ведуча
|
Скільки треба сил , терпіння , кмітливості , щоб разом викладати такі
предмети , як природа і ботаніка , зоологія і біологія , анатомія . Але все
це може і вміє викладати один учитель (називає ім’я) . І сьогодні в честь
учительського свята ми нагороджуємо її орденом „Найприродніший педагог”. (вручає
орден).
|
|
1
|
Географія – наука
Всім корисна і
потрібна ,
Щоб ти добре клімат
знав ,
Щоб ніде не
заблукав .
|
|
2
|
По усіх морях
проплив ,
Усі гори підкорив ,
Знав про айсберг ,
землетрус ,
Де Казбек , а де
Ельбрус .
|
|
Ведучий
|
Цей предмет
викладають вчителі (називає імена) . І сьогодні ми нагороджуємо їх орденами
„Найтуристичніший педагог” .(вручає орден) .
|
|
1
|
На ваших уроках
вивчаємо ми ,
Як між собою
взаємодіють речовини .
Пишатися нами , що
там не кажи ,
Могли б Менделєєв і
Складовська-Кюрі .
Достатньо для нас
невідомих компонентів
В періодичній
системі елементів.
Наступний елемент
відкритий нами , хоч би десь ,
Він буде мати назву
в вашу честь.
|
|
Ведуча
|
Зрозуміти суть
хімічних реакцій нам допомагають
вчителі (називає
ім’я) . А ще ця жінка може малювати , клеїти , співати. І сьогодні в честь
учительського свята ми нагороджуємо її
медаллю „ Найфеєричніший
педагог”. (вручає медаль).
|
|
Ведучий
|
А зараз хочемо
подарувати вам хвилини гарного настрою і запропонуємо концерт .
|
|
1
|
Хай творчий вогонь в
вашім серці не згасне ,
Хай сили невичерпні
ваші цвітуть !
Боріться по праву
за гордий , прекрасний ,
Важкий і почесний
учителя труд !
|
|
2
|
За те , що ви у
школі нам за батька і за матір ,
Вчите нас чесно
жить на цій землі
|
|
Разом
|
Спасибі дорогі
учителі !
|
|
3
|
Рідна школо , ти
даєш нам крила
І любов до матері-землі
.
За усе , чого ти
нас навчила ,
|
|
Разом
|
Вам спасибі , рідні
вчителі .
|
|
4
|
Тож зичимо у це
прекрасне свято
Натхнення і
здоров’я , нових ідей багато .
|
|
5
|
Хай роки ідуть , а
душа не старіє ,
Діти ростуть , а
чоло не сивіє .
|
|
6
|
Хай серце не знає печалі
й розлуки ,
Хай радість
приносять вам учні й наука .
|
|
7
|
Бажаєм прожити у
силі й здоров’ї
Багато ще літ ,
щасливої долі .
|
|
1
|
Хай радістю й
щастям повниться хата ,
Хай буде сім’я вся
здорова й багата .
|
|
2
|
Хай радісні й довгі
пливуть у вас роки ,
І кращають учні від
року до року .
|
|
3
|
Наснага і щедрість
у серці хай квітне ,
Поки ювілей не
настане столітній .
|
|
Ведуча
|
На мою думку , уже
повинен пролунати дзвінок . Отже , підсумок уроку .
|
|
Ведучий
|
Чи донесли ж ми до
свідомості учителя , що він – Учитель ?!
|
|
Ведуча
|
Чи виховали любов
до вашої професії ?
|
|
Ведучий
|
Дорогі вчителі , а
чи задоволені ви нашим уроком ?
|
|
Відповідь вчителів, подяка за добре підготовлений
урок.
|
||
Ведуча
|
Шановні вчителі !
Ще раз щиро вітаємо вас із професійним святом ! Хай щастить вам на
освітянській ниві !
|
|
Учні залишають зал . На сцену виходять учасники
театру „Клумба”
|
||
Вчит. 1
|
Сьогодні вас вітає
Наш театр
аматорський.
Будьте гарні як
весна
І щасливі також ви
.
|
|
Вчит. 2
|
Усе буває в долі
жінки :
І радість , і
болючі втрати .
Ми ризикнемо , як
актори ,
Учительське життя
зіграти .
|
|
Вчит. 3
|
Така вже доля
педагога :
Вона у світ несе
знання ,
Сама ж і світу вже
не бачить –
Навчання світ той
закрива .
|
|
Вчит. 1
|
Усі люди на два
боки
Вже повисиплялись .
А у неї над книжкою
Очі позлипались .
|
|
Вчит. 2
|
То півбіди , як
бездітна ,
А коли є діти –
Не викроїть вона
часу
Для самоосвіти .
|
|
Вчит. 3
|
Сама себе не
догляне ,
Все пише та пише .
В тридцять років
посивіла ,
В сорок стане лиса
.
|
|
Вчит. 1
|
Найсвідоміша у світі ,
Ще й найбільш
культурна .
Чужих дітей виховує
,
Свої – безпритульні
!
|
|
Вчит. 2
|
Так-то , так-то ,
добрі люди ,
У житті буває ,
Що й освіта , як на
гріх той ,
Лихо спричиняє .
|
|
На сцені стіл , за столом сидить учителька ,
перевіряє зошити . Голова зав’язана рушником . Видно , що дуже втомлена .
Голос за сценою .
|
||
Вчит. 3
|
Спить все місто ,
Лиш в віконці
Ліхтарик палає .
То вчителька у
розпачі
Заповіт складає .
Пише , як колись
писала
Онєгіну Таня ,
Як писав поет
Шевченко
Останнє бажання .
|
|
Вчит. 1
|
Як умру , то
поховайте
мене біля школи .
На педраді не
згадуйте
Вже більше ніколи .
На вінок мені не
тратьте
Ні грошей , ні часу
,
Бо я знаю , що
учитель
Не має запасу .
На могилу покладіть
Які-небудь квіти .
Не забудьте в руки
дати
План самоосвіти .
Щоб усе було зі
мною :
Конспекти ,
програми ,
Вся література інша
Й поурочні плани .
Плаче завуч ,
похилившись :
Ой гаю мій , гаю ,
Ким же я твої уроки
Заміняти маю ?
Ви завуча
заспокойте ,
Дайте йому раду ,
Якщо треба , то
скликайте
Екстрену педраду .
А за мною ви не
плачте –
Хоч тепер спочину .
Всі турботи
виховання
Вам , живим ,
покину .
І нехай мене наступники
Не згадують лихом ,
Що із двійки робила
трійку ,
Аби було тихо .
|
|
Вчит. 2
|
Тож прийміть від
нас вітання ,
Колеги по школі ,
Щоб були ви всі
щасливі ,
Багаті й здорові.
|
пʼятниця, 3 жовтня 2014 р.
Учитель спокою не зна , учитель завжди у тривозі
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар